Продавець nikestep.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
267 відгуків

Уважаемые клиенты! У нас отпуск! Компания временно не принимает заказы и сообщения.

+380 (63) 785-27-03
+380 (66) 987-42-62
+380 (66) 987-42-62
nikestep.com.ua
Кошик

Купити черевики Dr. Martens терміново-припадочно

Купити черевики Dr. Martens терміново-припадочно

"Купити черевики Dr. Martens терміново-припадочно" - таку фразу цієї осені дуже часто чують батьки від своїх дітей підлітків. У чому ж причина такого сплеску інтересу до цієї моделі? Спочатку трохи історії про те як ці черевики пройшли шлях від скінхедів до попси.

Клаус Мертенс служив лікарем у німецької армії в роки Другої світової війни. Під час відпустки в 1945 р. він пошкодив ногу, ходити в армійських чоботях йому було вкрай незручно. Відразу по закінченні війни Мертенс, як він згадував, «пошив пару черевиків з товстої повітряної підошвою, як собі уявляв». Підошва була з шин. Але справа пішла успішно лише в 1947 р., коли до Мертенсу приєднався інженер-механік Герберт Функ, з яким вони приятелювали в університеті. Черевики придбали більш презентабельний вигляд: схожі на американські берці, але з ноу-хау военврача – повітряної підошвою. Дешевим матеріалом для закаблуків служила гума зі списаних шасі літаків Люфтваффе, які підлягали знищенню. Момент був вдалий: в роки розрухи був ажіотажний попит на зручне і міцне взуття. Незвичайними черевиками зацікавилася сім'я Гріггс – ці взуттьовики з англійського графства Нортгемптоншир вели бізнес з 1901 р. Вони придбали ексклюзивні права на новинку, допрацювали (зокрема, прошили фірмової жовтою ниткою), і 1 квітня 1960 р. на ринок вийшла легендарна модель 1460, яка досі залишається бестселером. Бренд назвали на честь свого творця – Dr. Martens, але стали позиціонувати як британський. Змінювалося покоління за поколінням, а черевики ставали культовими у одного молодіжного течії за іншим. Спочатку вони виявилися практично уніформою скінхедів, потім панків, готів... Але на початку цього століття фасон вийшов з моди, а компанія опинилася на межі виживання. Виробництво довелося перенести Нортгемптонширу в Китай і Таїланд. Компанія поміняла рекламну стратегію. Тепер вона робила наголос не на субкультури, а на шанувальників сучасної музики. Черевики стали носити американський репер Фаррелл Вільямс, британська співачка Рита Ора, американська актриса Джулія Робертс, а слідом за ними і їх фанати. У 2009 р. фабрика в Волластоне відкрилася знову. А півроку тому Вілсон повідомив, що вкладає 2 млн фунтів подвоєння виробництва до наступного року. Мета – випускати на батьківщині Dr. Martens 165 000 пар кожен рік. Зараз преміальна взуття з лейблом " Made in England коштує від 150 фунтів за туфлі і від 230 фунтів за черевики, на неї припадає 2% продажів.

Культового статусу бренд досяг, коли в цьому взутті на сцену вийшов Піт Таунсенд з The Who, який заявив одного разу, що під час турів він лягає спати з пляшкою коньяку і в черевиках Dr. Martens. Панковское рух в 70-е також знала толк в бренді. The Clash, Buzzcocks and Sex Pistols ставилися до взуття Dr. Martens майже з релігійним пієтетом. Британські футбольні фанати змінили конфігурацію моделі, знявши шкіру з носковій частині і оголивши її сталеве підстава - їх власне ноу-хау у боротьбі з вболівальниками інших команд. Поліція оголосила цей дизайн «зброєю нападу» і заборонила з'являтися в таких черевиках на футбольних матчах. Курт Кобейн з Nirvana зробив Dr. Martens черевиками «гранжу», коли одягнув їх у 90-е. Його шанувальники, природно, негайно пішли його прикладу.

Тому кращі черевики на осінь і навіть зиму це черевики Dr. Martens, які можна придбати не виходячи з дому в інтернеті тут.

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner